zondag 7 maart 2010

Wokken met een blokje!

Mijn Buzzkit is binnen gekomen gisteren. Heeeeel veel blokjes om mee te wokken. De blokjes bevatten verse kruiden, het is van Maggi en ik ben heeeeel benieuwd naar de smaken!
http://www.buzzer.nl/buzzlog/weblog_item.php?id=264

Er zitten ook allemaal extra spatels bij en doosjes om de blokjes uit te delen, dus ik laat mijn moeder testen, mijn achterbuurvrouw ook maar een doosje en op mijn werk vinden ze het ook vast heel leuk!

Er zijn 3 smaken: Mild, Kruidig en Knoflook.
Ik heb groenten gehaald en kipfilet en wraps, eens kijken wat we voor lekkers kunnen fabriceren vanavond.

Ik hou jullie op de hoogte!!

Best spannend om zoiets uit te mogen proberen. Zeker na alle stamppotten van de afgelopen winter, en met het zonnetje buiten, ben ik wel toe aan nieuwe gerechten en smaken!

1 opmerking:

  1. wat leuk dat jij wokblokjes mag buzzen...ik mocht laatst een tandenborstel, maar wokblokjes lijkt me veel leuker!!

    BeantwoordenVerwijderen