zondag 7 maart 2010

Recept #1 met het wokblokje

Wij hebben heerlijk gegeten!
Ik had een Oosters groentepakket, kipfilet, tomaatje gebakken, toen het knoflookblokje erin. Ik twijfelde of ik er 1 of 2 in zou gooien maar er kwam al zo'n heerlijk aroma van af na 1 blokje, dat ik er geen 2e heb bijgegooid.

Toen de groentenmix klaar was, wraps gevuld, deze in een ovenschaal gelegd en met geraspte kaas bestrooid. Even 10 minuten in de oven en daarna hebben we heerlijk gegeten!

Het enige minpunt vond ik de Oosterse mix van de Deka, veel te grof gesneden, volgende keer maar weer bij de AH, die vind ik persoonlijk toch wel veeeel lekkerder hoor! Maar daar kon het wokblokje niks aan doen natuurlijk ;-)

Grappig want na mijn Blog al een aantal reactie's ook weer gehad van mensen die willen proberen dus de blokjes sturen we gretig rond!

1 opmerking:

  1. Hoi Renaat.
    Leuk zo'n blog. Ik heb een paar weken terug een demo in de winkel geddan, met van die blokjes. En inderdaad lekker en zeer gemakkelijk. Ik had het met een italiaans groente pakket en pasta gemaakt. Zo sta ik iedere week met iets anders. Erg leuk om te doen en je leert weer eens wat anders te maken.
    Gr. Fabiola

    Groetjes Fabiola

    BeantwoordenVerwijderen