donderdag 11 maart 2010

Mamma is boos!

Nee, geen film maar keiharde realiteit! En ditmaal niet op de kinderen maar op school!

Ga ik dinsdagavond met Randy douchen, heeft ie een gigantische pijnlijke plek in zijn knieholte, knalrood. Is hij geschopt tijdens het buiten spelen!! Hij was tegen een hek aan geduwt, en weer op de grond gegooid maar had nu teruggeslagen en daarop weer teruggeschopt.....*zucht* ik denk dat jullie wel een beetje kunnen bedenken hoe ik me dus voelde. Juf had natuurlijk weeeeeer niks gezien!!! Dus ik was den duivels!!!

Vanmorgen, te vroeg op school. We mogen dan niet binnen wachten (ja met zijn allen in een halletje van 4 x 4 meter) ongeacht wat voor weer het is, nee we moeten wachten tot een van de leraren ons komt halen om 8.20.

Vaak komen ze dan vrij laat en is er een ouder die het zat is en de deur open gooit, als er 1 schaap over de dam is......

Juist, dus de groep loopt naar binnen, en bij de klapdeuren worden we door Randy zijn juf, tegengehouden. Zij staat daar heeeeeel betweterig met haar vinger te wijzen naar de groep 'jullie horen hier allemaal niet te staan, want jullie moeten wachten tot wij de deur open doen om 8.20' ik hoorde andere ouders al zuchten 'pffff wat kinderachtig' (let op; dit spelletje gaat dus heel veel ochtenden zo en iedereen vindt dit machtsvertoon van de leraren echt te erg voor woorden want 1 minuut te vroeg kan dus NIET maar dat zij steeds te laat de deur open doen is normaal). En ik zeg 'als er 1 schaap over de dam is volgen er meer'

Juf zegt met een verbeten hoofd 'tien voor haf 9 is tien voor half negen' en het schiet zo mijn mond uit 'kunnen jullie dan voortaan om 12 uur ook ervoor zorgen dat de kinderen om 12 uur uit school komen?' en dat was tegen het verkeerde been. Haar hele smoel (sorry hoor maar zo voelde het echt voor mij!) vertrok en ze zegt pinnig 'ja we doen ons best' waarop ik zeg 'ja en wij ook!'

Randy is dus bijna altijd 10 minuten na 12 uur of na 15.30 pas buiten met zijn klas, en dat vind ik ook vooral vervelend op de woensdag als mijn vader hem haalt. Vaak komt hij dan pas 15 minuten na die tijd naar buiten!!!

Dus ze gaf me nu echt een schot voor open doel en ik was natuurlijk weer de bitch die hem erin moest koppen.

Meiden wat was ik kwaad zeg, heb trillend Everest bij mijn moeder afgezet en daarna heb ik een potje zitten janken in de auto.

Ik had gewoon de neiging Randy mee van school te nemen, gewoon thuis houden, stik er maar in met je kutschool, met die kutjuffen en die kutkoters. Ooooooh wat was ik kwaad zeg. Ben ik nog steeds wel eigenlijk.

Straks een afspraak maken met de directrice want ik sta echt op ontploffen! Dit gaat nu al het hele schooljaar zo, dat gevecht en gedoe. En juf ziet noooit wat, terwijl ze toch steeds zeker 10 minuten aan het vechten zijn als ik Randy zijn verhalen zo hoor. Hij wordt op de grond gegooid, tegen hekken aangesmeten, dan wordt er geslagen en geschopt en AL die tijd ziet zij niks!! Ze weet verdomme welke jongens het zijn, let dan extra op!!

Hoor ik van een andere moeder 'ja ze gaan aan de slag met het onderwerp pesten enzo, door al dat vechten' tsssssss in mijn ogen veeeeeeeels te laat!!!

Ik heb het dus weer even helemaal gehad!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten