woensdag 17 maart 2010

Morgen mooi weer......???

Vandaag was het een drukke dag op het werk. We konden mereken dat het mooi weer was, iedereen kroop uit zijn schulp en ging op weg naar de markt. Dan komen de mensen vaak gelijk even bij ons langs. Voer halen, afspraak maken, vraag stellen. Dus erg druk! Ook aan de telefoon veel mensen gehad.

Er is weer een hoop gebeurd, een hele zielige benauwde kat die gestikt is, vreselijk om te zien, iedere keer weer pfffff. 2 Zieke katten waar we bloed van onderzocht hebben, veel plasjes nagekeken ook vandaag. Een gebitje van een kat schoongemaakt en duiven geprikt (enting). Dan nog de overige entingen....jawel, de dag was weer aardig gevuld!

De dag was dan ook weer zo om en het was al ruim na 17.00 eer we klaar waren.

Toen Everest opgehaald, en naar huis. Daar ben ik maar gelijk door gegaan: stofgezogen en gedweild. Zo, dat hoe ik morgen ook niet meer te doen!

Morgenochtend ga ik Randy naar school brengen, dan met Everest wat plantjes kopen voor in de tuin denk ik maar, dan heel even op mijn werk kijken of die ene mevrouw nu wel een kaartje krijgt, en verder in de relax stand! Everest ook naar de PSZ van 12.45-15.30 en 's avonds hoef ik ook al niet te werken dus ik ga genieten van de zon en de lente proeven!!

Allemaal een hele fijne dag morgen, hopelijk kunnen jullie er net zo van genieten als ik van plan ben te gaan doen!

1 opmerking:

  1. Wat heb je veel gedaan vandaag! Heerlijk he! Dit weer geeft ook zoveel energie.
    Morgen ga ik er ook een heerlijke dag van maken.

    Kus!

    BeantwoordenVerwijderen