donderdag 18 maart 2010

RAM:
Lachen en iemand een goede dag bezorgen levert op je werk of op het sociale vlak zeker iets op. Het lijkt of je vandaag van alles tegelijk wilt doen. Je hebt daar op zich ook de energie voor. Toch is het verstandiger om de dingen één voor één aan te pakken en af te handelen, omdat je anders op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer ziet. Het is vandaag het beste om op je gevoel af te gaan. Wanneer iemand links zegt en jij voelt rechts, ga dan ook rechts. Je hebt je intuïtie niet voor niets gekregen. Het is een verrassende dag.


Nou, ik ben vanmorgen even Connie wezen helpen op de praktijk. Ik dacht even een bakkie koffie te doen een half uurtje maar uiteindelijk was ik er 1 1/2 uur ofzo hihi, dus ik heb Connie een goede dag bezorgd en Everest ook want die was mee en vond alles geweldig leuk natuurlijk!!

En ik wilde echt wel alles tegelijk doen! De voortuin, de achtertuin, opruimen, plantjes planten, troep weggooien, de straat vegen en en en en......nee binnen maar niks gedaan! Maar de tuin is weer aan kant.

En ik ben zowel links als rechts af gegaan vandaag maar had mijn intuitie nergens voor nodig hoor...?!

En mijn energie is wel opgebruikt voor vandaag hoor ZZZZzzzzzzz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten