vrijdag 15 januari 2010

Weekend!

Jammer maar slaapgrafiekje is niet zichtbaar, maar geeft niks, ik heb namelijk goed geslapen, dan weten jullie dat ook weer ;-)

Vanmorgen heb ik heerlijk gewandeld met de hond samen met Everest. Nog wat eenden brood gegeven. Daarna zijn we lekker lui op de bank gekropen met een warme kop thee. Randy om 12.00 van school halen, maar die ging met zijn vriendje mee, dus een middag erg stil in huis....tenminste.....ze spelen buiten en bellen iedere 10 minuten hier aan 'mag ik de hond uitlaten, mag ik snoep, mogen we belletje trek spelen, ik heb het koud, mijn broek is nat....' enzovoorts. Maar nu heb ik ze weggestuurd, opsouten nu hehehe.

Ik ben ook nog even op mijn werk geweest, even lol gehad met mijn collega's want het was erg rustig en Everest was mee. Vandaag wordt alles qua pc enzo weer op orde gebracht hoop ik!

Maar wat een rust; 1 kind in huis! Kan er echt wel van genieten hoor, samen keutelen met mijn meisje. Ze vind het heerlijk om samen thee te drinken en onder de deken op de bank te liggen en ik ook! Samen beetje tekenen en knutselen, samen op pad, samen zingen en dansen. Gezellig!

Morgenavond en zondagochtend zal het ook weer stil zijn want dan gaan de kids logeren bij opa en oma en gaan Tino en ik lekker uit eten en naar Sherlock Holmes. Ik heb er zin in!!

Net op de valreep nog even een winterjas gekocht (internetbeselling kwam binnen hihi). Helaas was deze net niet afgeprijsd maar de rest was niks.....ook de cardiwrap viel me tegen, tenminste; voor dat geld, dus ook die gaat retour, helaas!

Oh ja, onze nieuwe keukenlamp is binnen (of had ik dat al gezegd?!) dinsdag besteld en woendag al binnen! Morgen als de kinderen weg zijn, de lamp even samen ophangen, beetje precieziewerkje denk ik dus even samen aan de slag. Leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten