woensdag 13 januari 2010

Ritme helemaal kwijt!

Omdat ik vorige week een hele week ziek was, we net Oud & Nieuw, Everest haar verjaardag en alle andere feesten achter de rug hebben, en ik een cursus volg voor mijn werk, en Tino morgen jarig is, ben ik helemaal de kluts kwijt!

Ik ben namelijk lid geworden van de CromTigers want....ik ga softballen! Vorige week mijn training gemist omdat ik ziek was en nu zit ik op de bank en ik besef me net, dat we NU trainen hebben!! Het schaamrood staat op mijn kaken, wat erg!

Wat een dombo ben ik zeg!
Ik moet gewoon nog helemaal in het ritme komen ben ik bang. Hopen dat ik het volgende week WEL kan onthouden!!

Verder heb ik vandaag al 3 rontgenfoto's zelf genomen en ik moet zeggen: niet verkeerd! En dan heb ik eigenlijk alleen nog maar de theorie-dag gehad hihi. Ik heb er wel gelijk meer zin in, je gaat nu zelf meer nadenken in plaats van 'doen wat de dierenarts zegt' Ik ging zelf nadenken over instellingen voor de belichting, een iets dikkere hond dus de mAs even bijschroeven misschien? En jawel: keurige foto's!

Verder hadden we ook een schat van een Wetterhoun als patient. 2 Pupjes van een zelfde fokker vandaan uit Berlicum (wat is de kans daarop?!) maar niet uit hetzelfde nest. Ik geloof dat we wel 3 of 4 infusen hebben gegeven totaal. Ofwel: we hebben ons niet verveeld (doen we overigens nooit hihi), zelfs de thee vanmiddag schoot er weer eens bij in.

Daarna de kinderen opgehaald bij oma, weer lekker door het dolle heen allebei natuurlijk.

Morgen een drukke dag, Randy naar school, Everest PSZ, ik naar fysio om 9.30. Om 11.15 Everest weer halen, en Tino komt tegen 13.00 thuis, Randy tussen de middag thuis broodje eten. Dan een bakkie koffie tegen 15.00 met opa & oma's, gezellig! En Randy natuurlijk weer van school halen om 15.30. 's Avonds weer werken en dan zit de dag er weer op. Maar nu eerst: slapen om me op te laden voor morgen ;-)

Welterusten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten