dinsdag 12 januari 2010

Boom eruit, plant erin!

Ik ben niet zo'n groene vingers-type. Heb haast nooit planten in huis maar met onze meubels die we nu hebben, en de kerstboom die weg was, vond ik het zooooo kaal!
Ik kreeg de Overvechtkrant in de bus met leuke kortingsbon erin, maar ik wilde het risico de afgelopen week niet nemen om onderweg te verongelukken. Maar vandaag was het zover! Ik ben naar Overvecht gereden en heb een gigantische Yucca gekocht en een Calanthea. Voor de Yucca een prachtige mooie grote zilveren pot, en wat Tilansia (zeg ik dat goed) er boven op.

Helemaal leuk!!! Staat toch wel erg knus.

Toen gelijk naar Leen Bakker voor een stoel voor Randy, zo'n zelfde als Everest dus Jut en Jul kijken nu als koning en koningin tv. Randy moet naar school nu maar heeft helemaaaaal geen zin hihi. Ik wil eerlijk gezegd ook de kou niet in brrrr maar wat moet dat moet dus snowboots aan, jassen aan en sleeen maar!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten