zondag 10 januari 2010

Mijn eerste blog dan maar

Iedereen blogt, dus waarom ik dan niet?
Zeker met mijn nieuwe iPhone lijkt het me wel leuk om iedereen op de hoogte te houden van het wel en wee van de Groenlandjes en RenateGFotografie en leuke verhaaltjes over mijn werk bij de dierenarts!

Vandaag weer heerlijk de sneeuw ingeweest maar man oh man, wat ben ik jaloers op de kinderen, ik wil ook een skipak!

Morgen naar de cursus in Barneveld, ik ben benieuwd hoe de reis zal verlopen met alle weers-obstakels maar we hebben er zin in! Connie, Lise en ik gaan een cursus Rontgenologie volgen voor dierenartsassistenten (officieel Paraveterinairen). Ik hou jullie op de hoogte!!

1 opmerking:

  1. bij de campingwinkel heb ik een skipak gehaald voor 79 euro voor de kerst :)
    misschien ook iets voor jou?

    BeantwoordenVerwijderen