zondag 17 januari 2010

Relaxted weekend!

Heeeeerlijk zo'n weekend!

Gisterochtend ging Tino trainen en heb ik gezellig bij Wendy gezeten, de kinderen hebben heel leuk gespeeld samen en voor ik het wist was het alweer tijd om Tino op te halen.

Snel douchen en omkleden, want Randy moest met opa mee naar zijn werk en we moesten om 12.30 uiterlijk bij opa & oma zijn. De kids daar gebracht en met zijn 2 boodschappen gedaan en bij de kluswinkel draad en schroeven gehaald voor de lamp.

Thuis de lamp samen opgehangen, whoeiiii hij is gaaf!http://twitpic.com/ybvie Wel een beetje veel licht dus nu nog een dimmer erop.

Daarna ben ik onder de zonnebank gegaan, heb een masker opgesmeerd (iieeuww) http://twitpic.com/yc9ro en toen een heeeeerlijke hete douche genomen! Toen aankleden, gezicht in de make up en voila: http://twitpic.com/ycetz Resultaat mag er zijn, toch?!

Om 19.00 lekker uit eten www.havenrijk.nl een aanrader! Heeeerlijk gegeten maar onder het eten kwam er dikke sneeuw naar beneden en we waren eigenlijk best wel moe, en zaten zoooo vol. We waren pas om 21.30 klaar met eten!! Dus bioscoop hebben we overgeslagen en hebben heerlijk thuis een film bekeken op de bank, lekker in joggingpak.

Vanmorgen nog lekker lang nagelegen en toen nog even naar mijn werk, de nieuwe pc controleren en kijken hoe het aan moest voor de dames morgen. Daarna de kinderen opgehaald en nu zit Randy lekker te gamen, mijn schoonmoeder brengt even haar auto voor morgen (cursusdag) en Everest ligt total loss op de bank hihi.

Straks lekker lasagne maken hmmmm dat wordt smullen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten