woensdag 15 september 2010

Even bijbloggen

Alweer een tijdje terug dat ik geblogt heb dus het wordt wel weer eens tijd!

Ten eerste maar het verhaal van Everest en haar verloren bril:
Afgelopen zaterdag had manlief ene wedstrijd in de Kwakel, endje rijden maar mooi weer dus met de kids maar heen gereden. De kinderen hebben heerlijk gespeeld met Vince, waren in de speeltuin gezellig in de weer. Alles helemaal leuk en gezellig. De bril van Everest valt toch goed op en ik weet zeker dat ik hem steeds op haar neus heb gezien en toen we naar huis liepen zag ik hem in ene niet meer op haar neus zitten!

Op de vraag 'waar is je bril?' kreeg ik het antwoord 'weggegooid!' Ik dacht even dat ik gek werd, 'PARDON?!'.

Enfin, met haar terug gelopen naar de plek waar ze gespeeld hadden, waar we gezeten hadden, niks geen bril te vinden. In het speelhuis niet, op de picknicktafel niet. Toen zei ze dat ze hem in de blaadjes had gegooid, dus wij richting de bosjes, in de bosjes rammelen en schudden, maar geen bril. 'Nee daar in die blaadjes mamma' *zucht* de blaadjes die ze daarmee bedoelde was kroos op de sloot.....

We hebben nog met takken in de sloot gezocht maar de bodem was zo drassig, waarschijnlijk is de bril gelijk door de bodem opgezogen.

In de hoop dat hij toch niet in de sloot zou liggen en iemand hem zou vinden, ons nummer achter gelaten maar helaas, nog niks gehoord.

Dus......een nieuwe bril besteld. Helaas via de WA niks geen vergoeding dus *katsjing* weg 160 euro.....

Verder heeft tante pollewop van de week wel heel dapper op een kameel gereden!! Zonder enige angst klom ze zo de ladder op en stapte tussen de bulten in, zo stoer!

Randy heeft het erg naar zijn zin in groep 4, een hele gezellige klas volgens mij. Zijn eerste kinderfeestje dit schooljaar is aanstaande zaterdag, leuk! Vrijdagmiddag maar even samen op pad voor een kadootje.

De fotografie heb ik maar even teruggeschroefd, het is zo razend druk met van alles momenteel, het groeide me echt boven mijn hoofd. En met nog 2 bruiloften te bewerken, waar ik maar weinig tijd voor heb nu Everest helemaal niet meer slaapt 's middags, heb ik nog genoeg werk liggen om me voorlopig bezig te houden.

En dan is het aftellen geblazen......voordat Everest een uitnodiging krijgt om te komen oefenen op school! Ik heb vanaf januari hele plannen, maar eerst nog de leuke maanden meemaken. Weer gezellig de kaarsjes en lichtjes aan 's avonds. Lekker on de de deken op de bank. Ja ik mis de zomer, maar toch kan ik ook van de donkere dagen genieten (alleen 's morgens niet).

Dan in november weer de intocht, Sinterklaasfeest, op naar de Kerst, Everest 4 jaar, Oud en Nieuw en dan begint er een hele nieuwe periode: 2 kinderen op school! Pffffff......tjsa.........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten