woensdag 7 april 2010

Vrije dag!

Vorige week had ik Marijke gevraagd of zij voor mij vandaag wilde werken, ik moest namelijk om 17.00 al weg bij de club voor mijn softbalwedstrijd en een vrije middag leek me wel lekker: leuk iets doen met Randy.

Marijke wilde ook de hele dag wel werken, dus helemaal lekker, de ochtend voor mezelf!

Afijn, Randy dus naar school gebracht, die had een excursie met school dus helemaal leuk. Daarna Everest naar oma gebracht, even bakkie koffie gedaan. Everest zou met oma met de bus naar Zaandam gaan en 's middags naar de Kermis in Wormerveer, dus ook zij een topdag!

Eenmaal thuis gelijk naar boven, badkamer ingespoten met een HG goedje tegen weer/schimmel. Wat een lucht zeg! Alle ramen open maar nog ben ik snel de badkamer uitgevlucht!

De ramen van de slaapkamers gelapt, nog een was in de wasmachine ('s morgens vroeg het beddengoed er al ingegooid) en toen een kijkje in de badkamer genomen. Nog maar een extra laag van die troep erop.

Toen even de kamers opgeruimd, was opgevouwen en toen de badkamer weer in.

Werkelijk ie-der hoekje en gaatje van de badkamer heb ik onder handen genomen. Poeh poeh wat een klus, maar alle hoeken en gaten en voegen zijn weer spierwit! Heeeerlijk! Ik wilde de wc ook onder handen nemen beneden maar was een dikke 1 1/2 uur met de badkamer bezig geweest.

Tino was ook inmiddels thuis want die kon met spoed bij de tandarts terecht vanwege zijn kiespijnen, blijkt een verstandskies door te komen maar zo te groeien dat hij een gat boort in de kies daarvoor. Die mogen er dus morgen beide uit bij de kaakchirurg! Daarnaast ook een afspraak tegen 12.00 bij de huisarts vanwege zijn oorpijnen, dus dus niet van zijn kies komen maar dus vanwege een oorontsteking en teveel oorsmeer. Dus morgenochtend zijn oren uitspuiten en morgenmiddag naar de kaakchirurg. Arme Tino!

Omdat hij thuis was had ik wel aanleiding om tegen 11.00 echt te stoppen met boenen en een lekker bakkie koffie te nemen.

Om 12.30 Randy gehaald en daarna naar de bios. 'Hoe tem ik een draak' is een geweldig leuke film zeg!! Dat 3D hoeft van mij niet zo maar hij was echt geweldig leuk!!

Om 16.00 film afgelopen dus als een speer naar huis, omkleden en wat eten want om 17.00 moest Tino trainen met Randy zijn team en ik moest vertekken richting Amsterdam om te softballen met mijn meidenteam!

Eenmaal in Amsterdam was er geen tegenpartij, balen!! Had ik daarvoor vrij genomen (maar ach wel een ultraschone badkamer!!). Enfin een aspirantenteam moest trainen en wilde dan wel tegen ons, zie je het voor je 'oude lijkenteam tegen meisje van 13/14' hahahaha enorm gelachen dus en wel gewonnen *lekker puh*.

Een geweldig leuke dag dus!! Maar uitgerust op mijn vrije dag....?? Uhm.....nee dus! Nu douchen, mijn bed opmaken en dan lekker een schoon bedje in en morgen gezond (met spierpijn?!) weer op!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten